środa, 1 listopada 2017

Śnieżynki w Cyklicznym szydełku

Witam,
Troszkę nietypowo jak na mnie, listopad zaczynam śnieżynkami :) Dobrze chociaż, że za oknem ich nie widać.
Jednak Olka w cyklicznym szydełku pokazała tak cudowną śnieżynkę, że nie mogłam się jej oprzeć. 
Gwiazdka jest w kolorze niebieskim, bo niestety białego mi zabrakło.




















Jeden wzór, a przez inne blokowanie powstały dwie różne śnieżynki. Kolejne już się robią :)

Pozdrawiam

Monika

P.S. Tututu i tu możecie zobaczyć ozdoby z poprzednich lat.



31 komentarzy:

  1. Już świątecznie u Ciebie :) Śliczne śnieżynki, bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śnieżynki, fajnie wyglądają w towarzystwie miechunki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudne sa Twoje :))) A ja wlasnie moja pierwsza taka skonczylam hihi :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te śnieżynki. Podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta coraz bliżej :) w sumie można już wypatrywać mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko! Bardzo Śliczne śnieżynki - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są takie niebieskie. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne. I w niebieskim też ładnie wygladają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne sa te sniezynki, tak sobie chodze po blogach podziwiam je i zazdroszczę Wam talentu😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor mają. Śliczne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądają! Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...